Інтерстеллар Interstellar (2014)

Прем’єра: 29 жовтня 2014 р. (Лондон)
Режисер: Крістофер Нолан
Тривалість: 169 хвилин
Композитор: Ганс Ціммер
Жанри: Наукова фантастика, Містика, Пригодницький фільм, Екшн

«Але я повернуся.»
Крістофер Нолан зараз, це як знак якості. Він знімає виключно інтелектуальні фільми. Не такі, в яких без попкорна не обійтися. Такі фільми, де без бажання трохи подумати над фільмом, ви можете не до кінця його зрозуміти. Це режисер, який вже 4-й раз підряд видає шедевр. І здавалося б, від його «Початку» ніхто нічого не чекав, а він став чи не кращим фільмом нашого часу, і зараз настала черга «Інтерстеллара» нас вражати.
«Інтерстеллар», новий проект маестро Нолана. Кожні 2 року, він дарував нам фільм, який вражає нас до глибини душі, примушує нас попітніти і гарненько розміркувати над ним. Крістофер трохи відійшов від свого звичного стилю, знімати без візуальних ефектів. Але я скажу, він досяг успіху, знявши фільми використовуючи абсолютний мінімум спецефектів і досяг успіху використовуючи максимум спецефектів. Ми летимо в космос друзі.
Цього разу, проблема глобальніша і знаходиться за рамками сновидіння або прогнилого від злочинності міста, цього разу, ми стикаємося з вимиранням планети. Земля зіткнулася з жахливою засухою, яка потихеньку знищує планету. Світлі розуми тут же знаходять вирішення проблеми. Необхідно покинути планету і знайти нову придатну для життя, без всяких там Урс і Сайфера Рейджа з Китаєм. Відповідальність покладається на невелику команду пілотів, до числа яких входить Купер, простий фермер і люблячий отець.
Актори:
Метью Макконахі, після того, як отримав Оскар, ніби подорослішав і почав краще грати. Я думаю, що це дуже правильно, було узяти його на головну роль. Купер, людина, яка не може сидіти на місці, ним рухає бажання нових відкриттів. І так же відкриттів, які позбавили б людство від всіх цих страждань. Йому властивий інтерес перед незвіданим, але і акуратність також. В кінці він зрозумів, все переосмислив відношення до свого життя і до своєї сім'ї. Невже Оскар і цього року?
Енн Хетеуей, зіграла дочку професора Бранда, Амелію. Вона, людина, яка щиро вірить і сподівається допомогти, навіть усвідомлюючи малу вірогідність успіху. Вона готова ризикнути всім і навіть своїм життям ради досягнення мети.
Джесіка Честейн, доросла Мерф. Вона разом з Маккензі Фой зіграли чудово. Якби перед нами дійсно була юна Мерф, і тут вже доросла. Дуже хороший перехід, але глядач все так само добре відчуває цю образу і страх того, що батько їх нібито кинув. Але як сказав Купер, «вона незвичайна дівчинка», вона стала чимось великим у фільмі, чим незадоволеною дочкою.
Останні, включаючи Майкла Кейна, Кейси Аффлека, Метта Деймона, Уеса Бентлі і так далі теж дуже порадували. Вони стали невід'ємною частиною великого відкриття.
Саундтрек Ханса Ціммера ідеально вписується в те, що відбувається в фільмі. Дійсно сильний і незабутній звуковий ряд. Так тримати Ханс!
Моя думка:
«Після проглядання «Інтерстеллара» у мене був справжнісінький шок. Я випробував таку гамму емоцій, яку не випробовував дуже давно від проглядання фільму. Ця драма, на тлі грандіозних космічних відкритий змусила мене пролити сльозу, мені дійсно було важко триматися. Звичайно суть і головна ідея фільму з'явилися не відразу, але посидівши гарненько і розміркувавши, я прийшов до висновку. Дуже простому висновку, який сказав мені, що ідея криється в найпростішому, я б навіть сказав в елементарному. Я не смію затверджувати свою позицію, що ось моя думка єдина вірне і все, немає, просто я не можу підібрати іншого. Фільм дивитися непросто, тому що не завжди встигатимеш за сюжетом, але врешті-решт, зрозумівши суть, і що Кріс хотів до вас донести, тоді ви і зрозумієте».

Більше інформації на http://like-films.ucoz.com

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Історія виникнення волейболу

Ловля карася в червні

Огляд спінінга Graphiteleader Vigore 742ML-PE

З Днем Ангела Михайла! Привітання для Михайла! Привітання для Михайловича! Привітання для Михайлівни

Globe New Hunter 6 м. з кільцями

Гайд по ІС-6 в World of Tanks

Літня прогулянка центром міста Івано-Франківськ

Як вибрати хороший тостер

5 практичних порад по експлуатації літій-іонних акумуляторів

Хук-кіпер – тримач для спінінгових приманок