Заробіток на etxt

У цій статті я постараюся максимально детально розповісти про те, як можна заробити на etxt. Скажу вам по секрету, що після завзятості і багатьох досліджень я і зараз працюю на Етексті, і якщо раніше мій заробіток становив від сили - 1 тисяча рублів на місяць, то тепер справа вже наближається до 1 тисячі доларів. Хоча, звичайно, пройшло вже чотири роки з того часу))

Отже, близько місяця я працювала на біржі Адвего, потихеньку тренуючись і набираючись досвіду в сфері інтернет-бізнесу.
Це були копійки, проте я багато чого дізналася, і цей досвід безцінний. Серед численних замовлень на створення теми в форумі, додавання оголошень на сайти, були і замовлення на статті.
Але я їх не брала, бо не знала, що це таке.
Незабаром я в принципі зрозуміла, що таке Адвего, а ще я полазила по форуму Адвего, і зрозуміла, що Адвего - це найбільш низькооплачувана біржа копірайтингу.
Звідси саме собою випливало рішення - шукати альтернативу. Що я і зробила. Ввела в Яші: «біржа копірайтингу», і натрапила на etxt.
Зареєструвавшись, я стала, як і колись, на Адвего, шукати замовлення на платні коментарі, однак виявилося, що таких замовлень тут немає. Тут потрібні тільки копірайтери, тобто ті, хто пише статті.
Робота відбувається таким чином. Замовники, тобто вебмастера, які створюють свої сайти, хочуть, щоб їх веб-сторінки в числі перших виходили в ТОП 10 Яндекс та інших пошукових систем, а для цього потрібен унікальний контент, тобто заповнення сайту.
Тобто тексти на сайтах повинні бути не скопійовані з інших сайтів, а бути іншими, не схожими ні на що інше. Ось для цього і потрібні копірайтери.
Отже, вебмастер etxt розміщує замовлення, приміром, так: Потрібна стаття на тему «Як купити і вибрати килим. Потрібну кількість знаків - 2 тисячі знаків без пробілів (це приблизно половина сторінки в Ворді). Термін - 15 вересня 13.00. Оплата - 50 рублів.»
Потім численні копірайтери подають заявки на це замовлення. Наприклад, пишуть: » Я той, хто вам потрібен. Напишу грамотно, швидко». Або: «Пишу цікаво, без помилок», і т.д.
І потім замовник вибирає виконавця, що йому сподобався, звертаючи увагу на рейтинг, портфоліо, і схвалює його заявку.
Як же пішла конкретно моя робота? Спочатку було дуже страшно. Повірте, з твору на літературі у мене завжди була слабенька трієчка, хоч за грамотність і п'ятірка.
Що ж робити? Отже, я подала заявку на низькооплачувану замовлення. Було щось на зразок того, як вибрати лінолеум. А оплата становила всього 4 рубля за 2 тис. зн.
Тобто смішно, але, тим не менш, цікаво ж все-таки. Чи зможу я, чи ні. Природно, замовник відразу схвалив мою заявку, оскільки більше ніхто не збирався писати цю статтю.
І знаєте, мені було досить просто написати цю статтю. Я просто, як завжди, запитала у Яші - як правильно вибрати лінолеум, і вийшло дуже багато цікавих текстів в результатах пошуку.
Все, що я зробила - це просто переказала текст. Ось так я заробила свої перші 4 рубля.
Після чого я залишилася на цій біржі etxt, і тепер вже заробляла за день не по тридцять рублів, а по п'ятдесят, а то й по сто. І я знала, що це не межа, можна і більше, і з кожним днем подавала заявки на все більш дорогі замовлення.
Так я стала самостверджуватися, і вже стала покривати витрати на інтернет та мобільний зв'язок.
Це було вже більше, ніж на Адвего - 600 рублів, це було вже близько 2 тис. рублів на місяць, і я знову була рада тому, що можу заробляти ці гроші сама, хоч і була мамою з маленькою дитиною на руках.
Зараз, після певного часу роботи, думаю, що можу поділитися секретами успішної роботи на цьому сайті під назвою «біржа etxt». Хочете знати, як успішно заробляти на сайті? Тоді дотримуйтесь моїх порад.
Секрет перший
Отже, ви потрапили на сторінку реєстрації: в принципі, нічого складного тут немає, тільки зверніть особливу увагу на розділ «Додаткова інформація». Не полінуйтеся максимально детально описати себе. Свій вік, професійну діяльність, яка у вас спеціальність, чим ви займаєтеся в даний момент, які курси були закінчені.
Все це буде плюсом при виборі вас як виконавця надалі. Тут же можна написати невеликий рекламний текст, трішечки розхваливши себе.
Ось приклад Юлії:
Маю дві вищі освіти. Закінчила музичну школу та курси косметолога-візажиста. Також маю великий досвід написання медичних статей.
Про себе: до роботи підходжу з усією притаманною мені відповідальністю, тексти пишу грамотні і цікаві.
Мої розцінки: SEO-копірайт - від 50/1000
копірайт - від 35/1000
рерайт - від 25/1000
Секрет другий
Про аватарку. Багато люблять ставити замість неї картинки з інтернету. Я б цього робити не радила. Ваша реальна фотографія приверне набагато більше довіри, ніж якась незрозуміла дівчина за комп'ютером. І відповідно, замовлення будуть «смачніші».
Третій секрет
Після успішної реєстрації ви потрапите у ваш особистий кабінет.
Праворуч зверху є напис «Нові замовлення». Сміливо натискайте туди і переглядайте всю стрічку. Вибирайте за ціною. Вибирайте такі, які зазначені як 10-15 рублів за тисячу знаків. Зупинившись на вподобаному замовленні, натисніть на слово «Подати заявку».
Завжди намагайтеся максимально сподобатися замовнику. Якщо він і сам толком не знає, чого хоче, напишіть в заявці приблизну тему майбутньої статті. Креатив буде тільки плюсом. Не пишіть просто «Напишу» або «Готовий працювати» або «Зроблю в кращому вигляді». Так пишуть 50-70 відсотків усіх авторів, і таких письменників вебмастера цураються. Напишіть хоча б пару пропозицій. В купі заявок вас обов'язково помітять і оцінять.
Ось приклад неправильної заявки на замовлення зі знанням мови HTML:
зроблю ваше замовлення, тема цікава
Які тут помилки? По-перше, з маленької букви, і крапки на кінці немає. Це начебто не помилка, але вже ріже око. А якщо виконавець і статтю таку пришле. Ні, неписьменні люди вебмайстру не потрібні. Грамотність теж не останню роль грає при індексації сайту пошуковою машиною.
А ось приклад правильної заявки на замовлення :
Готова працювати з інформацією так, як необхідно, і оформляти її. З HTML поки знайома лише на початковому рівні, але готова вчитися і вдосконалюватися. Згодна на п'ятнадцять карбованців за будь-які послуги. Людина, по-перше, написав всі пропозиції правильно, без жодної граматичної помилки. По-друге, чітко і дохідливо розповів усе по пунктах. І про знання мови, і про ціни на свої послуги. І додав доп. інформацію.
Секрет четвертий
Подавайте багато заявок. Новачкові випаде шанс, можливо, один з десяти. Щоправда, і надто не навантажуйте себе. Не подавайте відразу 100 заявок. А то дадуть вам 10 замовлень, а ви їх не встигнете виконати. Як наслідок - отримання негативних відгуків. Після чого замовники перестануть вам довіряти.
Отже, я розповіла все, що знаю сама про цю біржу. Думаю, ці невеликі поради допоможуть вам не заплутатися, не заблукати в біржі etxt, і почати свою роботу успішно і максимально швидко.


Більше інформації на http://busines.ucoz.com

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Історія виникнення волейболу

Ловля карася в червні

Огляд спінінга Graphiteleader Vigore 742ML-PE

З Днем Ангела Михайла! Привітання для Михайла! Привітання для Михайловича! Привітання для Михайлівни

Globe New Hunter 6 м. з кільцями

Гайд по ІС-6 в World of Tanks

Літня прогулянка центром міста Івано-Франківськ

Як вибрати хороший тостер

5 практичних порад по експлуатації літій-іонних акумуляторів

Хук-кіпер – тримач для спінінгових приманок