Як почала працювати на адвего копірайтером

Почалося все з того, що я стала звичайною, пересічною, нічим не примітною матір'ю-одиначкою. Моя донька - просто чудо!

Її батько - втім, це не важливо! Колись, 4 роки тому, мені здавалося, що це - кохання всього мого життя.
Окреме йому спасибі за те, що з мене вийшло те, що вийшло. Правда, півтора року він все ж таки встиг попудрити мені мізки і постійно обіцяти, що дуже скоро все буде добре.
Однак, коли в черговий раз його обіцянку приїхати в моє місто з Москви, де він працював, перетворилося на його чергову поїздку на Батьківщину, моє терпіння лопнуло.
І, потай сподіваючись на те, що він коли-небудь зрештою надішле які-небудь гроші на дитину, сподіваючись на те, що він приїде і одружується на мені, я відкрила Яндекс і ввела в пошуку: «як заробити в інтернеті». Було це десь в середині серпня 2009 року.
Як зараз пам'ятаю той сайт. Написано там все було гранично докладно і ясно. Правда, вже тоді мене збентежили слова копірайт, контент, Адвего.
І слово Адвего було найзагадковішим з них. Звичайно, я одразу ж перейшла за посиланням.
Як я працювала на Адвего? Та дуже просто. Мені потрібні були гроші. До речі, пару тижнів тому до того дня я вмовила батька своєї дитини переробити прізвище дочки з моєї на його, так як сама все життя ходжу як незаконнонароджена. У зв'язку з цим мені скасували соціальну допомогу, і тепер потрібно було збирати нові довідки, ще і з батька дитини, а довідок він не надавав. І я почала посилено працювати, щоб хоча б покрити скасовану соціальну допомогу.
Відразу скажу - біржа Адвего - хороший старт взагалі для роботи в мережі, для зелених новачків, він вчить елементарні речі робити за лічені секунди - реєструватися на форумах, копіювати, вставляти, добавляти оголошення, аватарки, а також вчить сприймати інформацію візуально, оформляти свої думки в текстовій оболонці, загалом, через місяць такої активної роботи ти стаєш більш впевненим у собі і більш того, дізнаєшся багато нового про заробіток в інтернеті, та й взагалі про те, що діється в світі. Та ще й гроші за це отримуєш.
Звичайно, робота на Адвего в підсумку дала мені сущі копійки, але це були МОЇ копійки. Працювала я важко. Доньці тоді було 1 рік і 7 місяців, ввечері я вкладала її спати, і бралася за роботу. За реєстрацію на якому-небудь сайті платили близько 10 центів, за повідомлення на форумі - по 5-6 центів.
Загалом мені доводилося виконувати десь 20 дій, і на це йшла вся ніч, але зате зліва було таке віконце: Ваш баланс = 1 у.о. І ця цифра гріла мене. А на наступну ніч було вже 2 у.о. І т.д.
В цілому за місяць на Адвего.ру у мене вийшло близько двадцяти доларів. І в принципі я була щаслива, і я знала, що далі мене чекають інші заробітки. До речі, не помилилася.
Який же висновок? Хлопці, не вірте, коли вам обіцяють відразу тисячу доларів за місяць. Такої роботи в інтернеті не знайдете. Її немає. Є ретельно продумана реклама, спеціальні ходи, щоб ви повірили в вірність таких заробітків. Але їх НЕМАЄ.
Тут, в мережі, також, як і скрізь, треба ПРАЦЮВАТИ. Не чекати, коли з неба впаде мільйон і скаже - Ось він я, голубе. Ні, такого не буде. Будете працювати - будете отримувати гроші. Не будете працювати - не отримаєте нічого.
Тому я особисто раджу відправитися на Адвего. Хороше тренування для початку.
Як працювати на Адвего? Заходьте в розділ Автору - Пошук роботи. Якщо ви зовсім-зовсім ще чайник, то шукайте прості завдання на 5 центів, щоб додавати коментарі. Паралельно можна виконувати замовлення на додавання оголошень на різні дошки і форуми. Ну а потім вже можна буде і зайнятися статтями. Але про це в наступній статті.


Більше інформації на http://busines.ucoz.com

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Історія виникнення волейболу

Ловля карася в червні

Огляд спінінга Graphiteleader Vigore 742ML-PE

З Днем Ангела Михайла! Привітання для Михайла! Привітання для Михайловича! Привітання для Михайлівни

Globe New Hunter 6 м. з кільцями

Гайд по ІС-6 в World of Tanks

Літня прогулянка центром міста Івано-Франківськ

Як вибрати хороший тостер

5 практичних порад по експлуатації літій-іонних акумуляторів

Хук-кіпер – тримач для спінінгових приманок