Пежо 206

Хочу поділитися своїми враженнями про своє авто Пежо 206. Це не перший мій автомобіль. Чому вибір припав саме на цю модель автомобіля?

Це чисто жіноча машина, створена саме для міста. Мініатюрна, обтічна. Пежо 206 хетчбек ідеально підходить для занять шопінгом. Чотиримісний салон. Багажник досить місткий. Коробка автомат. Для мене це дуже зручно в плані того, що на механіці виникали труднощі з перемиканням швидкостей. Є кондиціонер. З нашим кліматом це порятунок.
Але поговоримо і про деякі недоліки. Капот розташований низько і як би йде в землю. Для мене це створює деякі труднощі з паркуванням. Не бачачи капота, мені важко відчувати габарити автомобіля, тому доводиться виходити з машини по кілька разів, особливо взимку, щоб визначити, чи достатньо місця для того, щоб припаркуватися.
За відгуками Пежо 206 не підійде для любителів швидкої їзди. Коли тиснеш на газ, виникає відчуття, що машина думає: «а чи варто розганятися?». Проходить кілька секунд, поки машина набере швидкість. Ви не зможете різко зірватися з місця на світлофорі. Вам вдасться лише плавно поїхати. Для мене цей момент має плюс в плані моєї безпеки. Вдається уникнути деяких аварійних моментів, які виникають через «молодих водіїв» на дорозі. Я стала спокійніше їздити з чоловіком. Він любить іноді політати на авто, а мій пижик не дає йому такої можливості через довгий розгін.
Та ж ситуація і на трасі. Не вийде грати на дорозі в шахи, маневруючи між іншими машинами. На обгін можна вийти лише в тому випадку, якщо зустрічна смуга порожня. Дорогу тримає в залежності від дорожнього покриття. Якщо асфальт нагадує пральну дошку, то машину кидає. І коли набираєш швидкість, то, здається, що можеш полетіти з дороги. Тому на такій дорозі я тримаю тільки 90 км/год. Але якщо виїхати на ідеальне покриття, то швидкість зовсім не відчувається. Peugeot 206 як би притискається до землі. Щоб не порушити правила, доводиться час від часу поглядати на спідометр. Я по натурі людина законослухняна і мені шкода віддавати гроші за декілька хвилинне задоволення.
Для міста витрата бензину становить близько 9 л. на 100 км. До цього заправляла 92, але, буквально пару останніх місяців, перейшла на 95. Через місяць виїжджаю на дорогу, 600 км. в один кінець, подивлюся на витрату бензину.
Посадка в Peugeot 206 низька. Особливо це відчувається взимку, коли, заїжджаючи до магазину долаєш снігові гірки поповзом на череві. Якщо застрягнеш у дворі, то розумієш, що на механіці було б легше. Рятує зірочка, зображена на панелі коробки, що означає зимовий режим.
У тридцятиградусні морози заводилася з настрою. Але якщо з першого разу не заведеться, то можна вже не намагатися її завести. Тільки акумулятор посадиш. Гріється довго, але якщо виїжджаєш за місто, то і взимку можна їхати в одній футболці. В салоні стає жарко. Піч тримаю тільки на другому режимі, шумить.
Я не скажу, як часто ламається автомобіль. При мені була тільки одна серйозна несправність, зламалася задня балка. До речі, аналогічна проблема зустрічалася і минулого машини – Пежо 406. Балку ще не змінювала, чекаю літа. У сервісі підкоригували трохи, до літа повинно вистачити. А так, перед кожною далекою поїздкою заїжджаю в сервіс на огляд, щоб виключити неприємності в дорозі. Краще витратитися на профілактику, ніж шукати в чужому місті майстра. Це порушить всі плани і потребує великих витрат.
Своїм вибором цілком задоволена. Для вирішення щоденних справ мати такий автомобіль достатньо. Але якщо буде можливість, то для далеких поїздок придбаю більш підходящий автомобіль.

Більше інформації на http://worldavto.ucoz.com

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Історія виникнення волейболу

Ловля карася в червні

Огляд спінінга Graphiteleader Vigore 742ML-PE

З Днем Ангела Михайла! Привітання для Михайла! Привітання для Михайловича! Привітання для Михайлівни

Globe New Hunter 6 м. з кільцями

Гайд по ІС-6 в World of Tanks

Літня прогулянка центром міста Івано-Франківськ

Як вибрати хороший тостер

5 практичних порад по експлуатації літій-іонних акумуляторів

Хук-кіпер – тримач для спінінгових приманок