Продав аккаунт wot. Скільки можна заробити на продажі ігрових аккаунтів. Витратив зароблені гроші на...

Через брак вільного часу та велику кількість чітерів та хитрих гравців які грають не на користь команди, вирішив продати свої ігрові аккаунти в грі Ворлд Оф Танкс. В цьому відео розкажу, за скільки я продав аккаунти і на що витратив гроші.

Ось такий заробіток в інтернеті в мене получився.

За майже 3 роки в грі я потратив багато вільного часу і дякуючи акціям в грі, зміг викачати танки 10 рівня різних націй та виграти декілька прем-танків 7 та 8 рівня. З часом я зрозумів, що багато гравців є чітерами або грають не на користь команді, а заради себе. Наприклад світляк стоїть за тяжами майже всю гру, хоча повинен світити на передовій.

Через таких розумних в лапках гравців та брак вільного часу я вирішив продати свій аккаунт. Спочатку написав оголошення на ОЛХ але його швидко забанили.

Шукав спеціалізовані сайти по продажу ігрових аккаунтів, але нічого толкового не знайшов. Знову допомогли друзі і кинули мені в повідомленні один з робочих сайтів де я і розмістив своє оголошення. Назву сайте не буду вказувати, сьогодні ви без проблем знайдете його в інтернеті. 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Історія виникнення волейболу

Ловля карася в червні

Огляд спінінга Graphiteleader Vigore 742ML-PE

Globe New Hunter 6 м. з кільцями

Літня прогулянка центром міста Івано-Франківськ

Як вибрати хороший тостер

5 практичних порад по експлуатації літій-іонних акумуляторів

Цитаты из книг об оптимизме

Хук-кіпер – тримач для спінінгових приманок