Проблеми при установці Win7 на Lenovo B50-30

Хочу розповісти, як мені здається, не зовсім правильної політики корпорації Lenovo.
Попросив знайомий встановити йому Win 7 на тільки що куплений ноутбук Lenovo B50-30. Модель досить бюджетна і мала на борту 2 гігабайти оперативної пам'яті, тому про встановлення Win 8 мова навіть не заводилася. Вставив я мультизагрузочную флешку і став шукати як завантажити швидке меню boot. Виявляється у даній моделі це можна зробити двома способами. Перший спосіб це при включенні натискання комбінацій клавіш Fn+F12 (чому не зробити просто F12). Другий спосіб натискання маленької кнопочки на правій бічній панелі (у ранніх моделях вона була біля клавіші включення, що було набагато зручніше). Вибрав завантаження з флешки, почалася установка і через кілька секунд ноутбук випав в синій екран. Спробувавши виконати дану дію ще кілька разів, змінивши флешку на багатоваріантне завантаження вінта успіхом не увінчалося. Тоді я вирішив встановити систему з диска, але отримав той же результат.
Трохи матюкнуішись поліз шукати вирішення проблеми в Інтернеті. Спробувавши пару варіантів, знайдених в пошуковику (пропонувалися навіть варіанти оновлення біоса, що для звичайного користувача зовсім не є добре), все таки один з них виявився робочим. Мені допоміг такий варіант:
1. В останньому меню BIOS'У в останньому рядку OS optimized Default, міняємо в ній значення з Win8 64 bit на Other OS.
2. Обов'язково робимо Load Default Setting.
3. Зберігаємо зміни саме в цьому порядку.
4. Встановлюємо Win 7 x64/x86 без BSOD.
Після виконаних маніпуляцій установка пішла як зазвичай і завершилася успішно. Але на цьому все не закінчилося. Після установки Win7 x32 я почав встановлювати драйвера як зазвичай це відбувається за допомогою драйверпак. Не знайшлося драйверів для USB 3.0 і відеокарти. Ну я не зневірився і вирішив їх завантажити з оф. сайту виробника ноутбука. Там мене чекало розчарування, так як драйверів для даної моделі під дану вісь не було. Після цього почалися пошуки драйверів з id і різними, призначеними для цього програмами. Закінчилося невдачею. Можливо якщо б це був мій ноутбук я б ще повозився, але так як я і так витратив зайвих 2 години, було вирішено змиритися і встановити Win 8. Дана OS встала без проблем і всі драйвера знайшлися. Але на мій погляд це не зовсім правильно з боку виробника змушувати користувача таким чином використовувати OS саме ту, яку хоче виробник, а не ту яку треба користувачеві. Та й по швидкості роботи 2 гб оперативної пам'яті не зовсім вистачає для звичайних дій на Win 8. Я трохи розчарувався в компанії Lenovo. «Невірною дорогою йдете товарищі».
--------------------------------------------
Більше інфорації на I love to fish http://fishingukraine.blogspot.com

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Історія виникнення волейболу

Ловля карася в червні

Огляд спінінга Graphiteleader Vigore 742ML-PE

З Днем Ангела Михайла! Привітання для Михайла! Привітання для Михайловича! Привітання для Михайлівни

Globe New Hunter 6 м. з кільцями

Гайд по ІС-6 в World of Tanks

Літня прогулянка центром міста Івано-Франківськ

Як вибрати хороший тостер

5 практичних порад по експлуатації літій-іонних акумуляторів

Хук-кіпер – тримач для спінінгових приманок